Op donderdag 25 februari staat de volgende activiteit op de planning. Voor deze activiteit is ervoor gekozen om het via ZOOM te organiseren. We nodigen jullie allemaal uit om hier aan deel te nemen. In deze sessie behandelen we de gebruikerservaring, SEO en het resultaatgericht inzetten van online marketing in de dagelijkse praktijk.
Programma
19.20 uur Digitale inloop via ZOOM
19.30 uur Kennissessie online marketing
21.00 uur Afsluiting
De avond wordt verzorgd door:
Cindy Rooijakkers; specialist op het gebied van UX (gebruiksvriendelijkheid van websites) en SEO (zoekmachine-optimalisatie) en als freelancer onder andere werkzaam voor Philips
Kim Tasseron; begeleidt MKB–bedrijven bij het inzetten van online marketing op een praktische manier in de dagelijkse praktijk.
In deze online kennissessie geeft Cindy je inzicht in de mogelijkheden van UX en SEO en laat zien hoe je hiermee meer leads of sales uit je website kunt halen. Kim neemt je mee door de verschillende aspecten van online marketing. Waar leg je de prioriteit, zodat dit in de dagelijkse praktijk uitvoerbaar blijft en wat levert ook werkelijk meer klanten op?
Aanmelden
Aanmelden kan tot en met 24 februari 07.00 uur. 24 uur voor de bijeenkomst vind je de ZOOM link met inlog in je e-mailbox.